  • Data: 2007-02-22 07:32:39
    Temat: Szkoda - samochud - Profibiz
    Od: "x" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Takie pytanie ile urzędowo się czeka na wypłatę odszkodowania z towarzystwa
    ubezpieczeniowego???
    Chodzi o szkodę sprawca wjechał mi w tył auta szkoda zgłoszona do Profibiz
    (system internetowy) 22.01.2007r. rzeczoznawca był 23.01 oświadczenie
    sprawcy wypadku wpłynęło do nich 31.01 szkoda została oszacowana
    13.02.2007r. Dzisiaj mamy 22.02 czyli miesiąc i nadal nic dzwoniłem dzisiaj
    to babka mówi że jeszcze kilka dni!!!
    Ile prawnie maksymalnie powinna trwać likwidacja szkody???