  • 41. Data: 2005-06-30 17:58:38
    Temat: Re: Szatnia obowiązkowa?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:da0vjj$gah$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zapytam inaczej. Gość je cichutko i nawet jest czysty, ale na oko
    jest,
    > nazwijmy to, "plebejski" i psuje ekskluzywną atmosferę lokalu.
    > Przecież lepsi goście słono przepłacają za posiłek tylko dlatego, że
    ma
    > być ekskluzywnie. A tu przychodzi taki chłopek, i ten ekskluziw diabli
    > biorą.

    Skoro plebejusza stać na luksus, to niestety. Pozostaje wprowadzić rabat
    70% dla posiadaczy krawatów i odpowiednio podnieś ceny.

    > W niektórych lokalach bramkarze robią selekcję gości, czyżby
    nielegalnie?

    Bardzo nielegalnie. Z reguły selekcja wcześniej czy później kończy się
    kłopotami dla bramkarzy i właściciela lokalu. To gra do pierszej bramki.

    > A jeśli taki obciachowy gość się uprze to co, policja go do klubu
    > wprowadzi?

    Policja pouczy bramkarzy i właściciela lokalu po czym poczeka na skutek.
    Jak to nie odniesie skutku to mandat albo wniosek do sądu o ukaranie.
    Przy okazji w czasie rozmowy z policjantami sam pokrzywdzony może wejść.
    Gdy ochrona będzie go chciała siłą zatrzymać, to już popełni
    przestępstwo pozbawienia wolności (dokładnie zmuszanie do określonego
    zachowania), a to może się zatrzymaniem na gorącym uczynku i pobytem w
    areszcie skończyć w ostateczności. Wówczas bramki nikt nie pilnuje i
    problem przestaje istnieć. Uwierz, ze to działa. Kwestia tego, czy
    policjant będzie miał przysłowiowe "jaja". Z reguły wystarcza pouczenie.
    Rzadko kto ryzykuje wniosek o ukaranie. Kluczowym są silne nerwy u
    pokrzywdzonego, który nie daje w pysk pseudoochroniarzowi, tylko wzywa
    policję - no i świadkowie.

  • 42. Data: 2005-06-30 18:29:17
    Od: maHo <m...@p...net>

    Robert Tomasik wrote:
    [ciach]
> [...]
    > Przy okazji w czasie rozmowy z policjantami sam pokrzywdzony może wejść.
    > Gdy ochrona będzie go chciała siłą zatrzymać, to już popełni

    Hmm, wg. mnie wystarczy że będzie stało dwóch basiorów na bramce
    blokując wejście. Wtedy ten żeby wejść trzeba się na siłę przecisnąć. I
    wtedy to nie ochroniarze stosują siłę, tylko ten który chce wejść.

    pozdrav

    maHo

  • 43. Data: 2005-06-30 18:31:57
    Od: poreba <d...@p...com>

    g...@p...onet.pl niebacznie popelnil

    > chyba nie do końca się z tym zgadzam
    To masz szansę wyrazić swoje odmienne poglądy na _istniejące_ prawo,
    wybory jesienią.

    --
    pozdro
    poreba

  • 44. Data: 2005-06-30 18:35:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Hmm, wg. mnie wystarczy że będzie stało dwóch basiorów na bramce
    > blokując wejście. Wtedy ten żeby wejść trzeba się na siłę przecisnąć.
    > wtedy to nie ochroniarze stosują siłę, tylko ten który chce wejść.

    Blokowanie przejścia, to też pozbawienie wolności czyli zmuszanie do
    okreslonego zachowania.

  • 45. Data: 2005-06-30 18:37:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > To masz szansę wyrazić swoje odmienne poglądy na _istniejące_ prawo,
    > wybory jesienią.

    Chyba nie. Obecnie obowiązujące prawo też się z Tobą nie zgadza :-).
    Prawo przewozowe ni ma zastosowania do sklepów i knajp.

  • 46. Data: 2005-06-30 18:41:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Blokowanie przejścia, to też pozbawienie wolności czyli zmuszanie do
    > okreslonego zachowania.

    No i do tego robiąc blokadę wyjścia łamią przepisy przeciwpożarowe ;->
    (BP,NMSP ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 47. Data: 2005-06-30 18:45:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Thu, 30 Jun 2005 20:35:59 +0200]:

    > Blokowanie przejścia, to też pozbawienie wolności czyli
    > zmuszanie do okreslonego zachowania.

    Hm, a we wlasnym domu zamknac drzwi i zablokowac przejscie
    to ja moge, czy tez nie...? ;-) Bo na coraz ciekawsze watki
    ta rozmowa schodzi :)

    Kira

  • 48. Data: 2005-06-30 18:57:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:da1bsc$2ik$1@inews.gazeta.pl...

    > jest,
    > ma
    >
    > Skoro plebejusza stać na luksus, to niestety. Pozostaje wprowadzić rabat
    > 70% dla posiadaczy krawatów i odpowiednio podnieś ceny.

    To pachnie dyskryminacją bezkrawatowców; czy to legalne?
    Zresztą to nie załatwia sprawy. Taki kmiotek może mieć gruby portfel, ale
    po prostu nie pasuje do danego miejsca. Hotel *****, damy w toaletach,
    wszyscy ą i ę, a tu wali na salę gość w gumiakach i berecie z antenką.
    Ja po prostu uważam, że przykładowy restaurator powinien mieć prawo do
    tego aby ustalić standard lokalu i gościć kogo chce a nie każdego kto się
    przywlecze. No ale wygląda na to, że nasze prawo na to nie pozwala. Stare,
    "dobre" komunistyczne prawo...
    :(

    Alek

  • 49. Data: 2005-06-30 19:01:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:da1ec4$o1g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Blokowanie przejścia, to też pozbawienie wolności czyli zmuszanie do
    > okreslonego zachowania.

    A pchanie się "na chama" i zmuszanie ochroniarza do cofnięcia się to nie
    jest zmuszanie do określonego zachowania?
    Chyba popadasz w paranoję ;>

  • 50. Data: 2005-06-30 19:03:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > Nawet jak ktoś jeździ wózkiem po sklepie? :-)

    Albo sprzedaje w wagonie restauracyjnym?
    :D
    NMSP