  • Data: 2003-03-02 00:43:14
    Temat: Studia i oplata za nie
    Od: "Angler" <a...@3...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Osobiscie nie mam duzo wspolnego z prawem ale mam problem, a dokladniej ma
    go moja znajoma. Jest naprawde dobra uczennica, jest zdolna i ambitna,
    szkole srednia skonczy z czerwonym paskiem ale postawa jej rodzicow wzgledem
    jej jest nadwyraz agresywna i owa dziewczyna chce sie wydostac z tego
    mieszkania. Niestety nie moze sie spodziewac zadnych pieniedzy od nich po
    mimo ze firma jej rodzicow prosperuje bez wiekszych dlugow. Wiem ze jest w
    stanie zdac mature na ocenach przynajmnije 4-5 (minimum), ale nie ma
    pieniedzy na dalsza nauke i lokum mieszkalne. Bardzo mozliwe ze dostanie
    stypendium naukowe ale nie licze na socjalne biorac pod uwage firme
    rodzicow. I tutaj pojawia sie z mojej strony prosba o pomoc, o jakies
    informacje jak mozna zmniejszyc wydatki na studia do naprawde minimum.
    Aktualnie jest w technikum budwlanym i lubi projektowac. Zna przepisy, nie
    boi sie ekonomi i mam duzo wlasnych projektow, a co za tym idzie zastanawia
    sie na architektura i architektura wnetrz. Ale domyslam sie ze podejmie sie
    kazdych sdtudiow bo dzisiaj wyksztalcenie srednie (nawet technika) nie jest
    wiele warte.
    Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc.

    --
    Angler