  • Data: 2008-09-05 19:01:15
    Temat: Studia a ciągłość pracy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Chodzi mi o to czy jak pracowałem w zakładzie pracy 5 lat i pójdę na 5
    lat na studia dziennie to czy będę miał 10 lat przepracowane czy może
    5 ale nie stracę ciągłości zatrudnienia gdy wrócę do pracy zaraz po
    studiach czy może 5 lat tylko i finito?

    I czy zmienia to coś czy będą to studia inżynierskie czy magisterskie
    ewentualnie zaoczne zamiast dziennych(ale nadal nie będę pracował)

    I co gdy studia trwają 5 lat a wezmę np dziekankę i zrobienie magistra
    zajmie mi 6 lub więcej lat?

    dziękuje i pozdrawiam.