  • Data: 2008-09-07 14:34:34
    Temat: Re: Studia a ciągłość pracy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał" <m...@o...pl> wrote
    > pracę na umowę o pracę na stanowisku urzędniczym i poinformowano mnie, że
    > studia (5-letnie magisterskie) nie wliczają się do stażu pracy, czyli
    > premię w wysokości 5% podstawy wynagrodzenia dostanę za pięć lat. Okłamali
    > mnie? :/

    Na pewno się wliczają, ale do stażu od którego zależy wymiar urlopu. Do
    innego stażu to nie słuszałem, aby się wliczały.
    Zresztą zobaczy przepisy czy regulamin regulujący premię, bo tak premiowanie
    generalnie to wewnętrzna sprawa regulaminu pracodawcy- choć u Ciebie może
    być więcej regulacji ogólnokrajowych, ze względu na to, że to instytucja
    państwowa.