  • Data: 2008-09-05 20:16:18
    Temat: Re: Studia a ciągłość pracy
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:
    > Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Tak

    > Chodzi mi o to czy jak pracowałem w zakładzie pracy 5 lat i pójdę na 5
    > lat na studia dziennie to czy będę miał 10 lat przepracowane czy może
    > 5 ale nie stracę ciągłości zatrudnienia gdy wrócę do pracy zaraz po
    > studiach czy może 5 lat tylko i finito?

    Zakladajac ze masz ukonczona szkole srednia, powiedzmy ogolniak, to przy
    5 letnim stazu pracy, masz go lacznie 9, Skonczone studia to lacznie 8
    lat pracy. Jesli studiujesz i pracujesz jednoczesnie to wybiera sie to
    co jest dla Ciebie korzystniejsze. IMO w przypadku tak duzego Twojego
    stazu pracy, studia nie maja dla Ciebie mniejszego znaczenia.

    > I czy zmienia to coś czy będą to studia inżynierskie czy magisterskie
    > ewentualnie zaoczne zamiast dziennych(ale nadal nie będę pracował)

    W KP nie ma o tym wzmianki

    > I co gdy studia trwają 5 lat a wezmę np dziekankę i zrobienie magistra
    > zajmie mi 6 lub więcej lat?

    Nie ma to znaczenia - ustawowo za skonczone studia jest 8 lat stazu pracy

    Jacek Kustra