  • Data: 2005-05-24 08:38:07
    Temat: Stłuczka auta
    Od: "IMFT" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od niedawna jestem właścicielką samochodu i chciałabym się zorientować w
    paru sprawach związanych z drobnymi kolizjami jak należy postępować żeby
    sprawa została załatwiona jak najmniejszymi kosztami z obu stron.
    Przykład:
    drobna stłuczka na parkingu, skutek złamany zderzak w moim samochodzie winny
    przyznaje się i co mam zrobić aby: nie wzywać policji no bo po co ma winny
    płacić mandat skoro przyznaje się do winy.
    co należy spisać jakie dane winnego, żeby nie było problemów z naprawą i
    zapłatą za tą naprawę.

    Proszę o pomoc