  • Data: 2005-03-09 01:31:06
    Temat: Staż absolwencki
    Od: Ernest <e...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie o staż absolwencki. Z tego co wiem, mogą się o niego ubiegać
    osoby będące absolwentami w ciagu roku od zakończenia studiów. Czy
    dotyczy to również osób, które skończyły studia wyższe, a nastepnie
    przez rok odbywały studia doktoranckie, po roku rezygnując z tych
    studiów. Tak więc minął ponad rok od skończenia studiów magisterskich,
    ale nie minął rok od rezygnacji ze studiów doktoranckich. Czy w takiej
    sytuacji jest podstawa prawna aby ubiegać się o staż? W miarę możliwości
    prosiłbym również o podstawę prawną.

    Pozdrawiam,
    Ernest