  • Data: 2005-07-11 13:40:39
    Temat: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: "LQ" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem. Dziadek mojej przyjaciolki poszedl do salonu IDEA z
    zamiarem kupna telefonu. Poniewaz jest to osoba starsza to nie orientowala
    sie ona w rynku tel. komorkowych. Dziadek dal sie namowic na telefon Nokia
    2600 z miesiecznym abonamentem 75zl. W salonie IDEA namowili dziadka
    wykorzystujac jego niewiedze (np. twierdzac ze dostanie telefon za 1zl bo
    jest osoba starsza). Dziadek widzac wiec okazje i nie wiedzac co i jak w
    biznesie telefonii komorkowej zgodzil sie i podpisal umowe. Jak rodzina sie
    o tym dowiedziala (szczegolnie osoby ktore sie znaja na telefonach) to go
    uswiadomili ze po prostu zostal oszukany.
    Umowa zostala 8 Lipca. Chcemy zrezygnowac z umowy i oddac telefon (ew.
    zmniejszyc abonament na jakis podstawowy za 30zl). Jak rozwiazac ten problem
    zeby zaoszczedzic sobie klopotow?
    Na koniec zaznacze ze wiadomo jak jest ze straszymi ludzmi wiec dobrze by
    bylo to zorganizowac w jakis sposob aby dziadek nie poczul sie ze dal sie
    oszukac.
    Bardzo prosze o jakies sugestie gdyz jest to dosc wazne (moze sa jakies
    przepisy pozwalajace na zrezygnowanie w przeciagu np. 7 dni?)
    Pozdrawiam
    Kuba