  • Data: 2002-09-06 10:50:00
    Temat: Sprzedaż mieszkania po mniej niż 5 latach
    Od: "Kostek" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów!
    Jak to jest z płaceniem 10% podatku w przypadku zbycia mieszkania w okresie
    do 5 lat od nabycia( + oczywiście to do 31 grudnia). Wiem, że nie płaci się
    tego podatku w przypadku wydania tej kwoty w okresie 2 lat na cele
    mieszkaniowe. Ale są to ludzie starsi i nowego mieszkania ( ani wydatków
    mieszkaniowych) mieć nie będą.
    Czy jest jakiś sposób na niepłacenie tego podatku.
    Słyszałem, że w uprawnieniach Naczelnika Urzędu Skarbowego jest w
    szczególnych przypadkach zwolnienie z tej opłaty.
    Za wszelkie rady
    dziękuję