eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz auta przez osobe 3, dwoch wspolwlascicieli za granica › Sprzedaz auta przez osobe 3, dwoch wspolwlascicieli za granica
  • Date: Mon, 03 Jul 2006 10:26:54 +0200
    From: topek <t...@p...pl-mowilem-ze-bolki>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaz auta przez osobe 3, dwoch wspolwlascicieli za granica

    Witam,
    jest nastepujaca sytuacja. Ja i mama jestesmy wspolwlascicielami auta.
    Ja przebywam od kilku lat w Niemczech gdzie studiuje, mama na dniach
    wyjezdza do swojej znajomej do Wloch i mysle ze z 2-3 miesiace jej nie
    bedzie a wlasnie w tym czcasie chcialbym sprzedac auto a przynajmniej
    sprobowac sprzedac (przy obecnej sytuacji na rynku :) ale to inny temat).
    Czy mama bedac teraz w Polsce moze upowaznic np u notariusza osobe 3-cia
    (niespokrewniona) do sprzedazy auta. Ja przyjade tym autem za miesiac do
    PL (mamy juz w kraju nie bedzie) i chcialbym je zostawic aby sie
    sprzedawalo/czekalo na kupujaceg i ja rowniez upowaznil bym notarialnie
    ta sama osobe. Teraz wystarczy podpis na umowie kupna sprzedazy tej
    osoby trzeciej i auto bedzie bezproblemowo sprzedane. Da sie tak zrobic?
    Jesli tak to jakie to koszty?

    A moze inny manewr, ktos ma lepszy pomysl?

    --
    topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
    S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka