  • Data: 2004-02-25 10:00:35
    Temat: Sprawa wynagrodzeń
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyobraźmy sobie teoretycznie taką sytuację.
    Zatrudniam dwóch pracowników , jednego ponieważ muszę(z różnych powodów ) i
    drugiego , którego lubię.
    Obaj pracownicy mają identyczny zakres obowiązków, zarobki i staż.
    Teraz pytanie , czy mogę dać podwyżkę tylko i wyłącznie temu
    drugiemu(lubianemu pracownikowi) ??
    Ewentualnie czy mogę temu drugiemu pracownikowi przyznawać np: premię ,
    fundować wakacje itp.. , nie przyznając ich jednocześnie pierwszemu.
    Czy jest taka możliwość że ten drugi pracownik ,zażąda podwyższenia swojej
    płacy poprzez Sąd Pracy i jakie ma ewentualnie szanse??

    Pozdr.