  • Data: 2004-09-08 18:20:44
    Temat: Sprawa rozwodowa (Sopot) (jak to sie robi?)
    Od: "{Su}" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie i wybaczcie, ze nie mam czasu przegladac archiwum
    w poszukiwaniu podobnych watkow.
    Co sie robi jak sie chce rozwiesc, bedac mieszkanka Sopotu,
    po slubie konkordatowym, ktory odbyl sie niegdys w Sopocie?
    Ile taka impreza kosztuje? Gdzie, komu, i ile dac w lape?
    Gdzie i jakie podania, znaczki skarbowe i zdjecia zlozyc?
    Jakie papiery przygotowac?
    Prosze o informacje osoby, ktore maja juz doswiadczenie
    przy organizacji tego typu imprez. Prosze tylko o powazne
    i rzeczowe porady. Nie wiem z ktorej strony sie za to zabrac,
    bo robie to po raz pierwszy. Na szczescie szybko sie ucze ;-)
    Dodam jeszcze, ze chcemy zalatwic sparawe zupelnie polubownie
    bez orzekania o winie ktorejkolwiek ze stron (nie wiem czy dobrze
    to nazwalam)
    Z gory dziekuje.
    Su
    gg 2504207