    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa p. Kluski a etyka dziennikarska
    Date: Mon, 08 Dec 2003 12:20:49 +0100

    Naszły mnie ciekawe myśli po wysłuchaniu szeregu relacji jak to pan
    Kluska wygrał sprawę z organami podatkowymi o zwrot VATu.

    Najbardziej rozbawił mnie artykuł we Wprost, gdzie podano, że samotny
    podatnik pokonał mafię urzędniczo-sędziowsko-prokuratorską itd. itd.

    Szkoda, że redaktor nie zauważył, że to "zwycięstwo" miało miejsce
    dlatego, że sędziowie NSA (="mafia") wydali korzystne dla p. Kluski i
    jego spółki orzeczenie. Czyżby część mafii się zbuntowała??? :)

    Qrcze - jak ja nie lubię dziennikarzy. :).

    Szkoda, że oni nie uważają, że państwo prawa to państwo, w którym można
    wymusić przestrzeganie swoich praw, a nie państwo, w którym nie ma
    nieprawidłowości, bo takie nie istnieje. Możńa oczywiście skarzyć się na
    tempo pracy urzędów, ale cóż - może kiedyś się to zmieni.

    Szkoda, że pogoń za sensacją przesłania tym ludziom rzetelne spojrzenie
    na sprawę.

    pozdrawiam

    marcin