  • Data: 2005-04-30 09:53:39
    Temat: Spólka cywilna
    Od: "Marcin Pachla" <x...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    przeglądając archiwum, znalazłem kilka postów dotyczących wystąpienia ze
    spółki cywilnej, jednak wszędzie chodziło o to, że wystąpienie odbywało
    się na hmmm "wojennej ścieżce" :-)
    trzeba było jakieś sądy itp.
    natomiast chciałbym wiedzieć jak to mozna zrobić, z marszu, pokojowo.
    spólka cywilna między dwiema osobami, każda ma własną działalność
    gospodarczą, udziały 50na50
    jestem gotów zrzec się wszystkiego, byleby jak najszybciej wystąpić ze
    spółki, zawiesić działalność i móc wyjechac za granice.
    jakie formalności czekają na mnie w ZUSach, Urzędach, bankach itp?
    czy wspólnik może prowadzić dotychczasową działalność pod szyldem
    spólki?
    dziękuję z góry wszystkim którzy zechcą mi pomóc

    --
    Z pozdrowieniem
    Marcin Pachla kinta(at)wp(kropka)pl