  • Data: 2004-04-02 09:23:39
    Temat: Spadek - przepisanie mieszkania
    Od: "Ewa P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moja mama miala wspolnosc majatkowa z tatem i razem zamieszkiwali w
    mieszkaniu spoldzielczym wykupionym na wlasnosc. Mieszkanie bylo zapisane na
    tate (on byl tylko czlonkiem spoldzielni). Tato zmarl.
    Wraz z siostra chcemy aby miszkanie pozostalo dla mamy.
    Podobno trzeba przprowadzic podzial majatku, tak powiedziala mi siostra.
    Moim zdaniem jesli jest wspolnosc majatkowa to wszystko po smierci jednego z
    malzonkow powinno zostac w posiadaniu drugiego i nie trzeba zadnych spadkow
    przeprowadzac.

    Czy ktos bylby w stanie wyjasniec mi jak to wszystko najalepiej zrobic (moze
    nic nie trzeba robic) aby mama byla prawna wlascicielka mieszkania (do
    spoldzielni juz sie zapisala i jest jej czlonkiem)

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje
    Ewa