eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis zarzuca mi kłamstwo, co robić? › Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
  • Data: 2002-08-19 15:50:42
    Temat: Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szanowni grupowicze,
    oddałem do naprawy urządzenie Panasonica z paroma uszkodzeniami. Jednym z nich
    było uszkodzenie polegające na pęknięciu (nie urwaniu czy wyłamaniu) klapki
    zamykającej baterie. Na dzień dobry serwisant zarzucił mi złe zamykanie
    baterii, co jest bzdurą. Uważam, że usterka wynika z błędu przy montażu lub
    wady materiału.
    Zakładam (jestem pewien na 99%), że Panasonic Polska Sp. z o.o. powtórzy słowa
    serwisanta i odmówi wykonania naprawy w ramach gwarancji. Czy po 14 dniach nie
    zgadzając się z werdyktem Panasonica mam przyjąć sprzęt ot siup, czy też
    zażądać od Serwisu opinii rzeczoznawcy. Czy może zapłącić za naprawę i z
    powództwa cywilnego opodać Panasonic Polska sp. z o.o. o zwrot kosztów i zadość
    uczynienie za stracone nerwy? A może napisać do centrali w Japoni?
    Skąd moje obawy? Ano stąd, że jestem maluczkim, których serwisy olewają.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1