eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis zarzuca mi kłamstwo, co robić? › Re: Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
  • Data: 2002-08-19 21:32:13
    Temat: Re: Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Aug 2002 22:32:06 +0200, d...@p...onet.pl wrote:

    >> Przede wszystkim masz prawo zadac szczegolowej _pisemnej_ odpowiedzi,
    >> ktora jest dla ciebie podstawa dalszego dochodzenia swoich praw.
    >
    >Czy odebra? nienaprawiony sprz?t i zarz?da? na pi?mie pisemnego wyja?nienia?

    Ja tak robie. Oczywiscie lepiej jest swoje zadania tez wypunktowac na
    pismie aby serwis nie mial watpliwosci jakie argumenty musi
    ,,zbijac''. Lepiej jest tez korzystac z rekojmi, chyba ze gwarancja ma
    powyzej 12 miesiecy.

    >Czy mog?, przy nie uznaniu ??dania naprawy na koszt gwaranta, dokona? naprawy
    >na koszt w?asny w serwisie Panasonic i zachowuj?c wadliwy element dalej
    >dochodzi? swoich praw (??danie zwrotu poniesionych kosztów poprzez np. s?d
    >konsumencki lub powszechny?)

    To na pewno. Choc oczywiscie wygrana nie jest pewna. Sprawa po
    za tym sie skomplikuje. Lepiej zglosic sie z cala rzecza przes
    samodzielnymi naprawami do rzecznika konsumenta.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1