eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis zarzuca mi kłamstwo, co robić? › Re: Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
  • Data: 2002-08-19 19:50:33
    Temat: Re: Serwis zarzuca mi kłamstwo, co robić?
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Aug 2002 17:50:42 +0200, d...@p...onet.pl wrote:

    >Szanowni grupowicze,
    >odda?em do naprawy urz?dzenie Panasonica z paroma uszkodzeniami. Jednym z nich
    >by?o uszkodzenie polegaj?ce na p?kni?ciu (nie urwaniu czy wy?amaniu) klapki
    >zamykaj?cej baterie. Na dzie? dobry serwisant zarzuci? mi z?e zamykanie
    >baterii, co jest bzdur?. Uwa?am, ?e usterka wynika z b??du przy monta?u lub
    >wady materia?u.
    >Zak?adam (jestem pewien na 99%), ?e Panasonic Polska Sp. z o.o. powtórzy s?owa
    >serwisanta i odmówi wykonania naprawy w ramach gwarancji. Czy po 14 dniach nie
    >zgadzaj?c si? z werdyktem Panasonica mam przyj?? sprz?t ot siup, czy te?
    >za??da? od Serwisu opinii rzeczoznawcy. Czy mo?e zap??ci? za napraw? i z
    >powództwa cywilnego opoda? Panasonic Polska sp. z o.o. o zwrot kosztów i zado??
    >uczynienie za stracone nerwy? A mo?e napisa? do centrali w Japoni?
    >Sk?d moje obawy? Ano st?d, ?e jestem maluczkim, których serwisy olewaj?.

    Przede wszystkim masz prawo zadac szczegolowej _pisemnej_ odpowiedzi,
    ktora jest dla ciebie podstawa dalszego dochodzenia swoich praw.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1