  • Data: 2008-08-21 19:01:56
    Temat: Sąd grodzki kto wnosi? i dlaczego?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, jestem w konflikcie ze współwłaścicielem
    nieruchomości, osoba ta utrudnia mi korzystanie ze współwłasności,
    zakłada zamki, zamyka bramę na łańcuch i pełno tego typu historii.
    Wezwana na miejsce policja powiedziała, że nie jej to rozstrzygać i
    żeby założyć sprawę cywilną...

    Kilka dni później ściągnąłem furtkę w celu dorobienia zamków i kluczy
    - druga osoba zgłosiła sprawę na policje i dzisiaj był policjant
    przesłuchać mnie w sprawie kradzież i, że sprawa idzie do sądu
    grodzkiego.

    O co tu chodzi :)

    Dodam, że 3 dni temu założyłem pozew w sądzie o zniesienie
    współwłasności nieruchomości.