  • Data: 2004-03-10 18:18:12
    Temat: Sąd Pracy - co zrobic z wyrokiem
    Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Jutro być może zakończy się rozprawa w Sądzie Pracy i być może pracodawca
    dostanie wyrok z rygorem natychmiastowej wykonalności, chodzi o wypłacenie
    mi (pracownikowi) zaległego wynagrodzenia.W gre wchodzi dosc duza suma, wiec
    jest to dla mnie dosc wazne.
    I teraz co mam zrobić z tym wyrokiem? Czy mam od razu iść z tym do komornika
    czy też do księgowej z firmy lub też czekać ze sami wypłacą mi te pieniądze?
    A z drugiej strony medalu: czy moze zdarzyc sie tak, ze od wyroku odwola sie
    pracodawca ? i znowu sprawa sie przeciagnie i bedzie sie ciagnela ... i
    ciagnela ... i ciagnela.
    I jeszcze jedno pytanko: co faktycznie (w praktyce) oznacza "rygor
    natychmiastowej wykonalnosci".

    Pozdrawiam serdecznie, i licze na Wasza pomoc

    Jagaa