  • Data: 2006-06-06 21:22:15
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: "DOMin" <d...@s...protek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pracuje w firmie 5 lat i nie mam żadnych perspektyw rozwoju w tej firmie
    więc postanowiłem zmienić prace.
    Z tego co się orientuje mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia (umowa jest na
    czas nieokreślony od początku).
    Czy mogę w jakiś sposób skrócić ten okres?
    Czy firma może w jakiś sposób zatrzymać mnie w firmie ( nie mówię o
    motywacjach finansowych oczywiście )?

    Czy mając na obecny 40 dni urlopu mogę zarządać jego wykorzystania? Oraz
    czy moge otrzymać odmowę wykorzystania tego urlopu.

    Dzieki za informacje.