eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozmowa telefoniczna z BOK OrangeRozmowa telefoniczna z BOK Orange
  • Data: 2007-01-26 09:54:45
    Temat: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci
    Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego.
    Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną.
    Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem, był
    telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na temat
    oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się, że
    sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest jakiś
    sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :)
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1