  • Data: 2007-01-26 10:50:43
    Temat: Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 10:54:45 +0100, Artur napisał(a):

    > Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci
    > Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego.
    > Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną.
    > Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem, był
    > telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na temat
    > oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się, że
    > sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest jakiś
    > sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :)

    Złóż reklamację - uznają Ci ją - z tego co czytałem na innym forum
    oni po prostu robią jak firmy ubezpieczeniowe - najpierw odrzucić,
    a jak klient się przypyszczy to uznać. I tak im się to opłaci bo
    większość klientów oleje problem, a kilku co odejdzie nie ma wcale
    takiego znaczenia w masie dających się doić łosi.

    Pozdrawiam,
    Henry