eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozmowa telefoniczna z BOK OrangeRe: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange
  • Data: 2007-01-26 10:23:00
    Temat: Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange
    Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:20070126095506.526F.0.NOFFLE@wwwusers.dolsat.pl
    ...
    > Witam.
    > Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci
    > Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego.
    > Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną.
    > Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem,
    > był telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na
    > temat oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się,
    > że sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest
    > jakiś sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :)
    > Artur
    Witam w klubie wkurzonych na Orange. Ja przeszedłęm do Ery narazie nie ma
    problemu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1