  • Data: 2007-10-03 10:54:03
    Temat: Rozliczenie umowy o dzieło
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie odmośnie umowy o dzieło.
    Byłem zatrudniony na umowę o dzieło, której przedmiotem było
    wykonanie
    określonego urządzenia. Zapis brzmiał "montaż i uzupełnienie
    dokumentacji...." Z ustnych ustaleń wynikło iż materiały do montażu
    miał dostarczyć zamawiający (firma w której pracowałem). Wynikało to
    również ze zdrowego rozsądku - tylko firma dysponowała częściami do
    urządzenia (sterownik, zasilacz, oprogramowanie). Jednak do dnia
    rozliczenia umowy (30.09) nie zostały mi dostarczone kompletne
    materiały. W związku z czym pracodawca (zamawiajacy) nie chce
    wypłacić
    mi wynagrodzenia. Pytanie, czy mogę domagać się odszkodawania za
    niedostarczenie materiałów. Zapisu niestety nie było w umowie kto
    dostarca materiały, choć zdrowy rozsądek jasno mówi (jak również
    ustalenia ustne) że dostarczającym jest zamawiający. MOże ktoś
    spotkał
    się zpodobnym przypadkiem?