  • Data: 2005-09-08 12:33:10
    Temat: Rozczenia z paragrafu 286 KK
    Od: hukataki <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zwracam sie z pytanie odnosnie egzekucji dlugow powyzej 3000zl. Posiadalam
    kiedys dwa numery telefoniczne w sieci Era. W zwiazku z niezaplaconymi
    rachunkami rozwiazali umowe i nakazali zaplacic kare umowna. Kwoty
    wymaganej nie zaplacilam. Operator przekazal sprawe do firm
    "egzekucyjnych".
    Dzis dowiedzialam sie ze kara wynosi 3053zl i jesli w ciagu tygodnia nie
    zaplace minimum 1500zl sprawa zostanie oddana do sadu, a mi jeszcze na
    glowe zostana "zwaleni" inspektorzy wywiadu srodowiskowego. Niestety jako
    matka samotnie wychowujaca dziecko i studiujaca prywatnie utrzymujaca sie z
    rety rodzinnej w wysokosci 1138zl nie jestem w stanie zaplacic zadanej sumy
    "polubownej" nawet w polowie. Czy w istocie sprawa natychmiastowo po tych 7
    dniach zostanie oddana do sadu, czy istnieje jakas mozliwosc wybrniecia z
    tej dosc trudnej dla mnie sytuacji.
    Prosze o pomoc i porade.
    Z gory dziekuje.
    Saga