  • Data: 2006-04-19 19:08:50
    Temat: Rewizja ?
    Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie w miescie panuje juz teraz psychoza strachu przed "men in blue" a
    konkretnie Polucjanci, ktorzy rzekomo bez nakazu wchodza sobie do mieszkania
    i sprawdzaja komputer. Nikt ich nie widziała ale kazdy mowi ze chodza.
    Identycznie jak z czarna Wołga w latach 70-tych. hehehe

    Mam pytanie: kiedy Policja moze wejsc na posesje bez nakazu. Jesli ida
    sprawdzac nielegalny soft to traktuje to jako rewizja mieszkania, wiec musi
    byc nakaz prokuratora.?
    Załozmy ze przychodzi Policja z nakazem ale nie ma nikogo w domu w tym
    momencie.. To co robia? Wywazaja drzwi?
    A co jesli ktos jest w domu ale mowi zeby przyszli za godzine bo teraz musi
    w pilnej sprawie pojechac do ...np. szpitala?