  • Data: 2003-09-13 14:24:54
    Temat: Religia w szkole a zgoda rodzicow ??
    Od: "svit|post" <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna sprawa [znow moim cudownym LO] zmotywowala mnie do napisanie
    kolejnego listu na temat prawnych perypetii szkolnych, do rzeczy...

    O ile doskonale sie orientuje, prawo do wyboru religii/kosciola mam od
    16 roku zycia, kiedy to otrzymuje od ustawodawcy pewne przywileje [wybor
    religi] ale mam tez wieksze obowiazki [kara wiezienia za przestepstwo].
    Jak, wiec jest to mozliwe, ze zgode na udzial syna/corki na lekcji
    religi w szkolach wyrazaja rodzice ?? [mowie o LO a dokladnie o moim
    przypadku - 17 lat]. Nie musze chyba pisac, ze nie che chodzic na
    religie. Czy jest to zzgodne z prawem ??

    --
    || Pozdrawiam || SVitkers || gg: 5999939 ||
    || svitkers@[cut.me!]poczta.onet.pl ||