eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja usługiReklamacja usługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.18
    6.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!transit4.readnew
    s.com!postnews.google.com!q30g2000prq.googlegroups.com!not-for-mail
    From: czosnowski <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja usługi
    Date: Mon, 22 Dec 2008 07:14:42 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <f...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.55.163
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1229958883 22488 127.0.0.1 (22 Dec 2008 15:14:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Dec 2008 15:14:43 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q30g2000prq.googlegroups.com; posting-host=78.8.55.163;
    posting-account=f7J8aQoAAAAw3T-X9W3uvDx1_39jQvGQ
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5)
    Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 proxy.net.pl:8080 (squid/2.5.STABLE9)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:568512
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Oddałem do serwisu telefon w celu zdjęcia blokady simlock. Po
    odebraniu telefonu w dniu następnym okazało się, że jest uszkodzony -
    mruga ekran, nie wyłącza się etc. Udałem się na ustną rozmowę z
    serwisantem, który zapewnił mnie, że w wyniku tej usługi telefon nie
    mógł być uszkodzony i wszystko wskazuje na to, że oddałem do serwisu
    aparat niesprawny (co oczywiście jest bzdurą). Poszukałem w internecie
    podobnych przypadków i znalazłem je - zostały zdiagnozowane jako źle
    przeprowadzona operacja zdjęcia blokady, w wyniku której zostało
    uszkodzone oprogramowanie telefonu (można to naprawić, wgrywając nowy
    soft). Po telefonie do Inspekcji Handlowej, zostałem poinformowany o
    konieczności pisemnego udokumentowania sprawy. Wystosowałem więc pismo
    do zakładu, w którym telefon był "naprawiany" i po kilku dniach
    otrzymałem odpowiedź, z której wynikało, że zdjęcie blokady simlock
    nie wymaga ingerencji do wnętrza telefonu. Zastanawiam się czy warto
    wysłać do nich kolejny list, zaznaczając, że prawdopodobnie uszkodzili
    software, czy załatwić sprawę inaczej? Zdaję sobie sprawę, iż
    wiadomości na forach internetowych niespecjalnie mogą mi być w tej
    sprawie pomocne, natomiast zastanawiam się czy już w tej chwili
    należałoby udać się do rzeczoznawcy? Telefon nie jest wiele wart, więc
    nie wiem czy opłaca się przepychać z tym niekompetentnym serwisem
    wydając pieniądze na listy polecone i rzeczoznawców, czy poszukać
    innego, który telefon mi naprawi, prawdopodobnie taniej. Normalnie
    wybrałbym drugą opcję, jednak nie mogę znieść kilkukrotnego
    sugerowania mi, że oddałem do serwisu aparat uszkodzony i domagam się
    teraz Bóg wie czego. Co według Was powinienem w takiej sytuacji
    zrobić, do kogo się zwrócić?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1