  • Data: 2007-11-27 19:39:06
    Temat: Reklamacja spodni
    Od: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Mam taką sprawę. Kupiłem spodnie w pewnym sklepie, po około 2
    tygodniach spodnie rozeszły się w kroku, na szwie. Oddałem spodnie na
    reklamację. babka wypisała mi jakiś świstek i powiedziała, że reklamacja
    pewnie nie będzie pozytywna ponieważ są rozdarte. Gdzie widać ewidętnie, że
    to materiał rozszedł się na szwie. Wczoraj minął termin realizacji
    reklamacji zapisanej na kartce "zgłoszenia reklamacji" dzisiaj poszedłem do
    sklepu i sprzedawczyni mówi, że szef kazał powiedzieć iż reklamacja została
    odrzucona. Moich spodni dalej nie widać. Powiedziano mi, że mam przyjść
    jutro... O co tu chodzi?? Czy jakiś szef, może rozstrzygać czyja to wina ?