  • 1. Data: 2007-11-27 19:39:06
    Temat: Reklamacja spodni
    Od: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl>

    Witam. Mam taką sprawę. Kupiłem spodnie w pewnym sklepie, po około 2
    tygodniach spodnie rozeszły się w kroku, na szwie. Oddałem spodnie na
    reklamację. babka wypisała mi jakiś świstek i powiedziała, że reklamacja
    pewnie nie będzie pozytywna ponieważ są rozdarte. Gdzie widać ewidętnie, że
    to materiał rozszedł się na szwie. Wczoraj minął termin realizacji
    reklamacji zapisanej na kartce "zgłoszenia reklamacji" dzisiaj poszedłem do
    sklepu i sprzedawczyni mówi, że szef kazał powiedzieć iż reklamacja została
    odrzucona. Moich spodni dalej nie widać. Powiedziano mi, że mam przyjść
    jutro... O co tu chodzi?? Czy jakiś szef, może rozstrzygać czyja to wina ?

  • 2. Data: 2007-11-27 23:26:27
    Temat: Re: Reklamacja spodni
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl> napisał w wiadomości

    A ile minęło od złożenia reklamacji?

  • 3. Data: 2007-11-28 09:47:25
    Od: "LARIX" <l...@p...onet.pl>

    14 dni

  • 4. Data: 2007-12-01 00:09:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LARIX" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To teraz już pewnie 17 (akurat nie było mnie dwa dni). Poczekaj, czy nie
    dostaniesz odpowiedzi pocztą, ale po 15 automatycznie sprzedawca brakiem
    odpowiedzi uznał Twoją reklamację.