  • Data: 2007-01-10 07:16:55
    Temat: Reklamacja na podstawie paragonu
    Od: "szlovak" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupiłem w mediamarkcie ekspres ciśnieniowy. Dostałem tylko paragon i miał
    wystarczyć. Ekspres sie zepsuł, dostałem papierek że odebrano go do naprawy i
    minął już miesiąc. Dokładnie dzisiaj. Czy moge pójść do tych cwaniaków i żądać
    kasy? Mało tego że nie zadzwonią co siędzieje, to jak byłem 2 dni temu
    powiedzieli że jeszcze dużo czasu do okresu miesięcznego. Właściwie to ile
    czasu oni mają na naprawę? Dali jakiś standardowy papierek który wydają na
    rzeczy do których nie stemplują gwarancji, prawdopodobnie robią to od jakiejś
    kwoty a ekspres kosztował 269. Proszę o pomoc. pzdr.