  • Data: 2007-01-10 18:41:58
    Temat: Re: Reklamacja na podstawie paragonu
    Od: "art409" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eo2g2m$37v$6@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie wiem, w MM nie reklamowalem. Ale widzisz - skoro termin mija dzisiaj
    > to wczoraj jeszcze mogli nie miec tego cisnieniomierza;) A poniewaz termin
    > moze sie przedluzyc o dostarczenie w ta i z powrotem (na to sie
    > zgodziles - inna sprawa czy to ma jakas moc prawna) to mozna im pare dni
    > jeszcze dac. Poszukaj w archiwum jak to jest z reklamacja z tytulu
    > niezgodnosci towaru z umowa - wg mnie jest ustawowy termin, ktorego nie
    > mozna przekraczac.
    na zgloszeniu powinien nyc okreslonyrezim prawny z ktorego kozystales!
    podpisales cos czego do konca nie przeczytales!
    a co by bylo jesli podpisalbys zrzeczenie sie sprzetu?
    jesli reklamowales z niezgodnosci towaru z umowa i nie odpowiedzieli ci na
    to pismo a ty swoich zadan nie okresliles to doprowadza do stanu zgodnego z
    umowa w/g ich widzimisie w odpowiednim terminie!
    tak to jest w tej naszej kochanej ustawie!
    jesli z gwarancji(niekonieczne jest przedstaqwienie karty gwarancyjnej) to
    czas jest niezbedny do usuniecia usterki.

    teraz czekaj.
    jedny plus to taki ze czas gwarancji wysluza sie o czas przebywania w
    autoryzowanym serwisie!

    pozdrawiam,
    Artur