  • Data: 2007-01-10 08:37:36
    Temat: Re: Reklamacja na podstawie paragonu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupiłem w mediamarkcie ekspres ciśnieniowy. Dostałem tylko paragon i miał
    > wystarczyć.
    Zgadza sie. Niezgodnosc z umowa
    > Ekspres sie zepsuł, dostałem papierek że odebrano go do naprawy i
    > minął już miesiąc. Dokładnie dzisiaj. Czy moge pójść do tych cwaniaków i żądać
    > kasy?
    Nie
    > Mało tego że nie zadzwonią co siędzieje, to jak byłem 2 dni temu
    > powiedzieli że jeszcze dużo czasu do okresu miesięcznego. Właściwie to ile
    > czasu oni mają na naprawę?
    Z definicji market raczej nie dzwoni do klienta. Zwlaszcza ze rzadko sie
    pytaja o nr telefonu (przynajmniej ja sie z tym nie spotkalem).
    Termin to chyba 14 albo 21. Poszukaj w archiwum, bylo wiele razy, bo nie
    jestem pewien.
    Ale w koncu minal termin miesiaca czy nie? Bo piszez ze minal i ze
    market twierdzi ze nie minal.
    > Dali jakiś standardowy papierek który wydają na
    > rzeczy do których nie stemplują gwarancji, prawdopodobnie robią to od jakiejś
    > kwoty a ekspres kosztował 269.
    Nie. Gwarancje daja wtedy, jesli udziela jej producent. Jesli producent
    nie udziela gwarancji, to market z reguly swojej nie daje.
    --
    badzio