  • 1. Data: 2007-01-10 07:16:55
    Temat: Reklamacja na podstawie paragonu
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Witam

    Kupiłem w mediamarkcie ekspres ciśnieniowy. Dostałem tylko paragon i miał
    wystarczyć. Ekspres sie zepsuł, dostałem papierek że odebrano go do naprawy i
    minął już miesiąc. Dokładnie dzisiaj. Czy moge pójść do tych cwaniaków i żądać
    kasy? Mało tego że nie zadzwonią co siędzieje, to jak byłem 2 dni temu
    powiedzieli że jeszcze dużo czasu do okresu miesięcznego. Właściwie to ile
    czasu oni mają na naprawę? Dali jakiś standardowy papierek który wydają na
    rzeczy do których nie stemplują gwarancji, prawdopodobnie robią to od jakiejś
    kwoty a ekspres kosztował 269. Proszę o pomoc. pzdr.

  • 2. Data: 2007-01-10 08:20:14
    Temat: Re: Reklamacja na podstawie paragonu
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    jak dajesz do naprawy to chyba sobie pomysleli ze reklamujesz go i maja
    2 tyg na "odpowiedz" po czym jeszcze 2 tygodnie na naprawe jesli uznaja
    twoje roszczenie chyba jakos tak to jest, ale w zadnym przypadku ani
    jeden ani drugi okres nie wynosi osobno 1 miesiaca

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2007-01-10 08:37:36
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupiłem w mediamarkcie ekspres ciśnieniowy. Dostałem tylko paragon i miał
    > wystarczyć.
    Zgadza sie. Niezgodnosc z umowa
    > Ekspres sie zepsuł, dostałem papierek że odebrano go do naprawy i
    > minął już miesiąc. Dokładnie dzisiaj. Czy moge pójść do tych cwaniaków i żądać
    > kasy?
    Nie
    > Mało tego że nie zadzwonią co siędzieje, to jak byłem 2 dni temu
    > powiedzieli że jeszcze dużo czasu do okresu miesięcznego. Właściwie to ile
    > czasu oni mają na naprawę?
    Z definicji market raczej nie dzwoni do klienta. Zwlaszcza ze rzadko sie
    pytaja o nr telefonu (przynajmniej ja sie z tym nie spotkalem).
    Termin to chyba 14 albo 21. Poszukaj w archiwum, bylo wiele razy, bo nie
    jestem pewien.
    Ale w koncu minal termin miesiaca czy nie? Bo piszez ze minal i ze
    market twierdzi ze nie minal.
    > Dali jakiś standardowy papierek który wydają na
    > rzeczy do których nie stemplują gwarancji, prawdopodobnie robią to od jakiejś
    > kwoty a ekspres kosztował 269.
    Nie. Gwarancje daja wtedy, jesli udziela jej producent. Jesli producent
    nie udziela gwarancji, to market z reguly swojej nie daje.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-01-10 09:50:39
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

> [...]
    > Ale w koncu minal termin miesiaca czy nie? Bo piszez ze minal i ze market

    Minął dokładnie dzisiaj. Dodatkowo jeszcze na kwitku od tego podpisałem że może
    termin przedłużyć isę o dostarczanie w ta i spowrotem towaru do naprawy. W
    każdym MM jest taki papierek

  • 5. Data: 2007-01-10 10:38:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > termin przedłużyć isę o dostarczanie w ta i spowrotem towaru do naprawy. W
    Nie wiem, w MM nie reklamowalem. Ale widzisz - skoro termin mija dzisiaj
    to wczoraj jeszcze mogli nie miec tego cisnieniomierza;) A poniewaz
    termin moze sie przedluzyc o dostarczenie w ta i z powrotem (na to sie
    zgodziles - inna sprawa czy to ma jakas moc prawna) to mozna im pare dni
    jeszcze dac. Poszukaj w archiwum jak to jest z reklamacja z tytulu
    niezgodnosci towaru z umowa - wg mnie jest ustawowy termin, ktorego nie
    mozna przekraczac.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-01-10 18:41:58
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eo2g2m$37v$6@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jeszcze dac. Poszukaj w archiwum jak to jest z reklamacja z tytulu
    > niezgodnosci towaru z umowa - wg mnie jest ustawowy termin, ktorego nie
    na zgloszeniu powinien nyc okreslonyrezim prawny z ktorego kozystales!
    podpisales cos czego do konca nie przeczytales!
    a co by bylo jesli podpisalbys zrzeczenie sie sprzetu?
    jesli reklamowales z niezgodnosci towaru z umowa i nie odpowiedzieli ci na
    to pismo a ty swoich zadan nie okresliles to doprowadza do stanu zgodnego z
    umowa w/g ich widzimisie w odpowiednim terminie!
    tak to jest w tej naszej kochanej ustawie!
    jesli z gwarancji(niekonieczne jest przedstaqwienie karty gwarancyjnej) to
    czas jest niezbedny do usuniecia usterki.

    teraz czekaj.
    jedny plus to taki ze czas gwarancji wysluza sie o czas przebywania w
    autoryzowanym serwisie!

    pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2007-01-15 07:58:34
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    art409 wrote:

    > na zgloszeniu powinien nyc okreslonyrezim prawny z ktorego kozystales!
    > podpisales cos czego do konca nie przeczytales!

    Łatwo powiedzieć. Swoją droga ciekawe co by zrobili gdybym nie podpisał.Albo
    podpisał i skreślił ten punkt o możliwości przedłużania się okresu z powodu
    transportu. Czy to w ogóle przejdzie? Bo być możę mam pbowiżek pokwitowania że
    złożyłem reklamacją, ale nie muszę sięzgadzać na przedłużenie okresu naprawy z
    powodu wożenia przez nich sprzetu