eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a oryginalne opakowanie › Reklamacja a oryginalne opakowanie
  • Data: 2006-07-24 13:09:37
    Temat: Reklamacja a oryginalne opakowanie
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Bardzo często na kartach gwarancyjnych jest podany warunek, że gwarancja
    zostanie uznana jedynie jeśli sprzęt zostanie dostarczony w oryginalnym
    opakowaniu (z instrukcją, itd.)

    Czy taki wymóg jest zgodny z prawem? Trochę głupio trzymać piwnicę zawaloną
    kartonami z ostatnich paru lat.

    Z praktycznego punktu widzenia (tj. z punktu widzenia serwisu) nie widzę
    problemu - jeśli urządzenie naprawiają, to opakowania nie potrzebują. A
    jeśli wymieniają na nowe, to mogą stare zapakować do opakowania z nowego
    (zabrać instrukcję, kable, itd. i oddać nowe bez opakowania).

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1