  • 1. Data: 2010-10-12 21:39:12
    Temat: Recydywa (?)
    Od: "rob@L" <x...@g...pl>

    Czesc!

    X dopuszcza sie regularnie pewnego wykroczenia. Zostal w koncu skazany
    (niestety symbolicznie) przez sad. Majac swiadomosc, ze przekazanie
    sprawy przez policje do sadu trwaaaa i trwaaaa i trwaaaa z drwiacym
    usmieszkiem dopuszcza sie ponownie uprawnia swojego procederu. Jesli
    nawet sprawa trafi w koncu do sadu - kara bedzie znowu symboliczna
    (polskie sady, niestety). Uciazliwosc wystepkow osobnika jest dla
    otoczenia ogromna.
    Czy mozna i jak przyspieszyc cala procedure, zeby nie trwala znowu
    miesiacami? Zlozyc od razu doniesienie do prokuratury? Jakim trybem? Jak
    doprowadzic do tego, zeby sad tym razem laskawie zauwazyl, ze ten debil
    uprzykrza zycie wielu osobom, z pelna premedytacja lamie prawo (majac
    swiadomosc, ze cala procedura trwa tak dlugo) i 'dowalil' mu tym razem
    maksymalny mozliwy wymiar kary?

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 2. Data: 2010-10-12 23:50:06
    Temat: Re: Recydywa (?)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2010 23:39, rob@L pisze:
    > Czesc!
    >
    > X dopuszcza sie regularnie pewnego wykroczenia. Zostal w koncu skazany
    > (niestety symbolicznie) przez sad. Majac swiadomosc, ze przekazanie

    [ciach]

    > Czy mozna i jak przyspieszyc cala procedure, zeby nie trwala znowu
    > miesiacami? Zlozyc od razu doniesienie do prokuratury? Jakim trybem? Jak

    Wykroczenie i prokuratura?

    Może napisz konkretnie, bez robienia tajemniczych min, o co chodzi?

  • 3. Data: 2010-10-13 22:22:19
    Od: "rob@L" <x...@g...pl>

    Czesc!

    Nie mam zwyczaju procesowac sie, wiec moze faktycznie nie jest to do
    prokuratora (?).
    Chodzi o libacje na klatce schodowej, czyli zaklocanie spokoju, ciszy
    nocnej, pijanstwo (za to byl wyrok). Dochodzi tez dewastacja mienia
    (wspolnego, bo placa za to wszyscy lokatorzy), ale to sad jakos laskawie
    pominal w wyroku.
    Byla chwila spokoju i znowu sie zaczyna. Uwazam oczywiscie, ze jest to
    wynik smiesznie niskiego wyroku sadu (jak za pojedynczy 'wystep', a nie
    regularne uprzykrzanie zycia co noc). Do tego osobnik wprost smieje sie,
    ze nikt mu nic nie zrobi (co sad udowodnil symbolicznym wyrokiem). A ze
    nie jest taki chojrak, na jakiego sie zgrywa, 'solidny' wyrok sadu
    rozwiazalby ten problem na 99%.

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 4. Data: 2010-10-13 22:45:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/13/2010 5:22 PM, rob@L wrote:
> [...]
    > symbolicznym wyrokiem). A ze nie jest taki chojrak, na jakiego sie
    > zgrywa, 'solidny' wyrok sadu rozwiazalby ten problem na 99%.

    Nie bądź dzieckiem.
    nikt nikogo nie wsadzi za rozrabianie na klatce schodowej.

  • 5. Data: 2010-10-14 07:33:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2010 00:22, rob@L pisze:

> [...]
    > ze nikt mu nic nie zrobi (co sad udowodnil symbolicznym wyrokiem). A ze
    > nie jest taki chojrak, na jakiego sie zgrywa, 'solidny' wyrok sadu

    Co rozumiesz przez "solidny"?

  • 6. Data: 2010-10-14 09:33:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-14 00:45, Użytkownik witek napisał:

    > Nie bądź dzieckiem.
    > nikt nikogo nie wsadzi za rozrabianie na klatce schodowej.

    Kilku tysięczne kolegium za zakłócanie spokoju będzie bardziej
    skuteczne niż wyrok odsiadki ale z zawiasach.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-10-14 09:39:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2010 11:33, RadoslawF pisze:

    > Kilku tysięczne kolegium za zakłócanie spokoju będzie bardziej
    > skuteczne niż wyrok odsiadki ale z zawiasach.

    Kolegium???????

  • 8. Data: 2010-10-14 10:34:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-14 11:39, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Kolegium???????

    Wiem że formalnie nie ma ale chyba sąd może skazać na karę
    finansową ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-14 10:52:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2010 12:34, RadoslawF pisze:

    > Wiem że formalnie nie ma ale chyba sąd może skazać na karę
    > finansową ?

    Tak. To takie trudne słowo: grzywna.

    Tylko jak to jest jakiś menel - to skąd mu tę grzywnę ściągną? A biorąc
    pod uwagę stan więziennictwa za taką duperelę go nie przymkną.

  • 10. Data: 2010-10-14 11:23:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-14 12:52, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tak. To takie trudne słowo: grzywna.
    >
    > Tylko jak to jest jakiś menel - to skąd mu tę grzywnę ściągną? A biorąc
    > pod uwagę stan więziennictwa za taką duperelę go nie przymkną.

    Nie wiem czy ściągną ale pokażą że ma traktować swoje zachowanie
    poważnie. A jak nie zrozumie to będzie podstawa do potraktowania
    jeszcze poważniejszego.