  • Data: 2003-10-10 16:43:17
    Temat: Re: żyrant a lista dłuzników
    Od: "michaelo" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > dłużników (np. BIK) to umieszcza się w nim również poręczycieli i nie jest

    w BIK co ciekawe, a pewno mało kto o tym wie
    są zawarte nawet dane o przyznanym debecie, i to nie ważne czy się z niego
    korzysta czy nie,
    po prostu informacja brzmi : Osoba taka a taka ma przyznaną limit zadłużenia
    w wysokości 1000 zł

    co jeszcze ciekawsze dowiedziałem się o tym, w momencie kiedy stałem się
    współwłascicielem konta
    mojej żony (konto w PKO BP), a ja sam miałem nieaktualny już limit
    zadłużenia
    (co zresztą system też potwierdził)

    jednym słowem jeśli bierze korzysta się z jakiejkolwiek formy porzyczki w
    banku
    to informacja o tym jest w BIK na jeszcze długo po spłacie kredytu, itp.