  • Data: 2005-07-25 22:20:54
    Temat: Re: zwrot za okna
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze, to czy wszyscy muszą wiedzieć o tym, że zainstalowałeś sobie
    modzillę i nie umiesz jej skonfigurować ? Bardzo ciężko czyta się posty z
    kodowaniem UTF-8

    > Dzisiaj miałem ciekawą rozmowę z kierownikiem Spółdzielni
    > Mieszkaniowej.

    Jesteś pewny, że nie był to prezes ?

    > Czy prawo do zwrotu kosztów wymiany okien przysługuje obecnemu
    > posiadaczowi prawa do lokalu i przechodzi samoistnie wraz ze sprzedażą?

    Nie ma żadnego prawa, które zmuszałoby spółdzielnię do zwrotu kosztów
    wymiany okien. Jeśli spółdzielnia zwraca jednak takie koszty to robi to
    wyłącznie we własnym zakresie - zapewne na podstawie własnej uchwały. Musisz
    więc wziąć taką uchwałę w łapki i poczytać trochę. Tam zapewne będą warunki
    tego zwrotu.

    > Czy wymagane jest oświadczenie poprzedniego właściciela o przekazaniu
    > prawa do zwrotu kosztĂłw lub zawarcie takiego zapisu w akcie notarialnym?

    Myślisz, że spółdzielnia nie wie kto dostał już taki zwrot ? I następna
    kwestia, to czy taki zwrot może być przenoszony na nowego właściciela. No
    ale tego to już dowiesz się z lektury uchwały w spółdzielni.

    pozdr.