eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu › Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "bartek" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
    Date: Thu, 2 Sep 2010 12:54:25 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 52
    Message-ID: <i5o00f$49n$1@mx1.internetia.pl>
    References: <i5mask$bps$1@mx1.internetia.pl> <i5mdgu$aj5$1@news.dialog.net.pl>
    <i5mel7$hae$1@mx1.internetia.pl> <i5mh4b$clj$1@news.dialog.net.pl>
    <i5mjf3$5rd$1@mx1.internetia.pl> <i5mjsh$ei2$1@news.dialog.net.pl>
    <i5nki5$p6r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.241.230
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1283425103 4407 83.238.241.230 (2 Sep 2010 10:58:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Sep 2010 10:58:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:651769
    [ ukryj nagłówki ]

    dokladnie jest tak jak koledzy opisali.

    czyli trzeba placic ?pomimo ze nie ma zadnego dowodu na sprzedawanie niby
    oszczednosci ?

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i5nki5$p6r$1@news.onet.pl...
    > Jotte wrote:
    >
    >> W wiadomości news:i5mjf3$5rd$1@mx1.internetia.pl bartek
    >> <b...@...pl> pisze:
    >>
    >> > Jotte sluchaj to napisz o co chodzi, moze rozswietle troszke :)
    >> > Wykaz dali na to, zeby udowodnic mu ze tankowal. I nie bylo
    >> > tlumaczenia ze to nie jego wina, poprostu tankowal pewnie jakies
    >> > lewizny ktore nie sa nigdzie udokumentowane.
    >> Facet bierze auto, czyli mienie firmy. Zostaje spisany protokół ile
    >> auto ma na liczniku. Facet jedzie gdzieś tam, wyjeżdżając dba o
    >> udokumentowanie stanu licznika w momencie wyjazdu oraz stanu paliwa.
    >> Jeśli przeżyje podróż, to wraca. Dba o udokumentowanie stanu
    >> licznika po powrocie oraz ilość zakupionego i pozostałego paliwa.
    >> Wykazanie przepału to już raczej trudne nie jest. No to wykazuje i
    >> przedstawia pracodawcy na piśmie. Na wszystko, oczywiście, ma kopie.
    >> Na koniec pracy protokół zdawczo-odbiorczy.
    >
    > No i okej, udokumentował i wyszło że samochód spalał tyle a tyle.
    > 14 litrów zamiast tych 7,25.
    > Wiadomo, skoro mu takie spalanie wyszło, pewnie "sprzedawał
    > oszczędności".
    >
    > Inna sprawa że podpisywanie takiego dokumentu "polityki transportowej"
    > w której się powołują na spalanie podawane przez producenta, jest z
    > deka nierozsądne.
    > Widział ktoś kiedyś samochód który w normalnym ruchu spala tyle co
    > podaje producent w folderach?
    > Ja jak widzę w folderze: trasa 5 litrów, miasto 10, średnia 7, to
    > przyjmuję zawsze że średnia wyjdzie taka jak to spalanie podawane w
    > mieście, o dziwo stosunkowo często się takie przybliżenie sprawdza...
    >
    >>
    >> > Jedyny dowod na tankowanie to placenie karta euroshell na stacji.
    >> A faktura? Z której powinien zrobić sobie ksero?
    >
    > W przypadku takich płatności kartą "na firmę" można z koncernem się
    > umówic na wystawianie faktur zbiorczych za cały miesiąc, i wtedy taki
    > tankujący faktury nie widzi, przychodzi ona do firmy.
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1