eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu › Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
  • Data: 2010-09-02 18:28:55
    Temat: Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i5okop$b8c$1@mx1.internetia.pl bartek <b...@...pl>
    pisze:

    > ale skoro jest podpisana deklaracja ze niby osoba x zgadza sie na splate
    > naleznosci za to paliwo ktore wg firmy (gdzies odlewal sprzedawal
    > whatever), to czy jest koniecznosc ich splaty?
    Nie znamy treści podpisanej deklaracji.
    Tak czy inaczej x podpisując ją bez rozeznania konsekwencji postąpił
    wyjątkowo głupio.

    > firma pojdzie zalozmy z tym do sadu, w sadzie pokaza ze osoba x
    > tankowala co 2 dzien po iles tam litrow spalanie wyszlo 15 litrow
    > zamiast 7,25. ale nie ma zadnego dowodu w postaci nagrania ze osoba
    > tankowala do karnistra, gdzies to paliwo sprzedala
    > jak sprawa moze wygladac dalej ?????
    Dowodem jest u nas paranoicznie to, co sądowi spodoba się uznać za dowód.
    Jest tu na grupie paru takich, co się wróżbiarstwem sądowym zajmują, ale ja
    aż taki śmieszny nie jestem i do nich nie należę.

    Szansa zapewne jest.

    --
    Jotte