  • Data: 2003-01-05 15:31:34
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "adamza" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kazik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:av9d9a$fuk$1@news.tpi.pl...
    > Dzien Dobry Wszystkim !
    > Mam do Was taka sprawe otoz moja zona dostala wypowiedzenie z pracy
    ktorej
    > to decyzji kompletnie sie nie spodziewala a stalo sie to za posrednictwem
    > kierownika z ktorym pracuje Trudno stalo sie Jest to dwutygodniowy okres
    > wypowiedzenia Bardzo to przezyla i w zwiazku z tym mam pytanie Okres
    > wypowiedzenie juz leci Czy przez pozostaly okres wypowiedzenia moze sobie"
    > pochorowac"
    Zawsze moze "pochorować". Pracodawca może jedynie sprawdzić czy rzeczywiście
    jest chora - na zwolnieniu jest kod czy może chodzić czy musi leżeć.
    Jeżeli nie ma szansy na ponowną umowę o pracę u tego pracodawcy, zwolnienie
    lekarskie jest środkiem pośrednim aby oszczędzić stresu. Takie jest moje
    zdanie.