  • Data: 2003-01-07 05:27:31
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 6 Jan 2003 22:24:36 +0100, "Sandra" <d...@w...pl>
    napisał:

    >sk?d więc taka terminowo?ć dot. badań o zdolno?ci pracownika do wykonywania
    >czynno?ci?
    >wydaje mi się,że inspek.pracy jak również przepisy bhp czy ppoż okre?laj?
    >wazno?c takich badań i nijak nie mogę znaleĽć 3 miesięcy ...czy się mylę?
    W zasadzie są to dwie rozne sprawy
    Badania wazne to mozei sa,ale u nowego pracodawcy jest nowe inne
    stanowisko pracy i badani zrobione dla mechanika maszyn nie są wazne
    już na drugi dzień dla pletwonurka

    mowimy tu o zaswiadczeniu dopuszczajacym do wykonywania pracy na danym
    stanowisku wystawianym przez lekarza medycyny pracy.
    A on może za podstawę wydania takiego zaśwaidczenia wziąść poprzednie
    badania.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski