  • Data: 2008-03-30 19:25:29
    Temat: Re: zwolnienie pracownika na podstawie wynikow ankiety
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:59667c47-f3c2-4066-ba71-35fb957f4665@s37g2000pr
    g.googlegroups.com
    a...@g...com <a...@g...com> pisze:

    > W czwartek tuz przed zakonczeniem dnia pracy otrzymalem rozwiazanie
    > umowy o prace z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia
    > (umowe posiadalem na czas okreslony).
    (...)
    > Na dokumencie niestety nie podano powodu rozwiazania umowy.
    Po pierwsze należy ustalić czy to wypowiedzenie w ogóle jest dopuszczalne z
    punktu widzenia KP (art. 33).
    Po drugie powód rozwiązania umowy musi być zawarty w treści wypowiedzenia w
    przypadku umowy na czas nieokreślony oraz w przypadku rozwiązania bez
    wypowiedzenia (art. 30 §4).
    Po trzecie art. 30 §5.

    > PYTANIE:
    > Czy w takiej sytuacji jest szansa na pozytywne rozpatrzenie przez Sad
    > Pracy mojego odwolania od rozwiazania umowy?
    Być może, zależy od konkretów dotyczących umowy.

    --
    Jotte