  • Data: 2008-03-30 19:39:44
    Temat: Re: zwolnienie pracownika na podstawie wynikow ankiety
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:fsopf8$lvv$1@news.dialog.net.pl...

    > Być może, zależy od konkretów dotyczących umowy.

    A nawet jezeli by byla to co, sugerujesz, zeby w imie wyzszych racji
    przywracac do pracy kogos, kogo menagement nie chce widziec w zespole?

    Przypominam: wypowiedziano umowe na okres probny.

    Po co? Po to zeby lechtajac czyjes przerosniete ego, dac szanse na
    spieprzenie efektywnosci pracy zespolu?

    I co? Koles wyleci przy najblizszej okazji, a do tego czasu zespol bedzie
    dostawac po dupie, bo - chocby - zmniejszy swoja wydajnosc (testwykazal co
    wykazal...).

    Przeciez osoba nierokujaca na prace w zespole, nawet z Caritasu by wyleciala
    przed zakonczeniem okresu probnego...

    sz.