  • Data: 2008-03-30 19:51:09
    Temat: Re: zwolnienie pracownika na podstawie wynikow ankiety
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fsoqcr$kkl$1@atlantis.news.neostrada.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > A nawet jezeli by byla to co, sugerujesz, zeby w imie wyzszych racji
    > przywracac do pracy kogos, kogo menagement nie chce widziec w zespole?
    Tak.
    To grupa traktująca o aspektach prawia.
    Czy w imię wyższych (co to w ogóle znaczy) racji chcaiłbyś nawet ewidentnego
    przestępcę pozbawić przysługujących mu praw?
    A to nie żaden przestępca przecież, to zwalniany (być może niesłusznie)
    pracownik.

    > Przypominam: wypowiedziano umowe na okres probny.
    Ty tu nie "przypominaj" niczego tylko pokaż gdzie wątkoczyńca napisał o
    okresie próbnym, bo ja widzę umowę na czas określony.

    > Po co?
    Hmm, odpowiem tak: W.Pasikowski, "Psy", ostatnie sekwencje, Linda Bogusław.

    Skąd tyś to wszystko powymyślał?

    --
    Jotte