  • Data: 2008-03-30 19:25:06
    Temat: Re: zwolnienie pracownika na podstawie wynikow ankiety
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:59667c47-f3c2-4066-ba71-35fb957f4665@s37g2000pr
    g.googlegroups.com...

    > W czwartek tuz przed zakonczeniem dnia pracy otrzymalem rozwiazanie
    > umowy o prace z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia
    > (umowe posiadalem na czas okreslony).

    W tym przypadku nie musial podawac powodu.

    > Czy w takiej sytuacji jest szansa na pozytywne rozpatrzenie przez Sad
    > Pracy mojego odwolania od rozwiazania umowy?

    Moze mozna. Tylko dlaczego chcesz sie meczyc?

    Jezeli nie dostales wynikow ankiety i ich interpretacji na pismie (ew. nie
    przekazano ci ich przy swiadkach) - nie wygrasz.

    A jak wygrasz to bedziesz wrzodem na ..., ktory kierownictwo bedzie chcialo
    jak najszybciej wycisnac. I wtedy moze przestac grac czysto.

    Masz dwa tygodnie na znalezienie nowej pracy. Lepiej sie szuka nowej pracy
    majac dobre referencje z ostatniej.

    Jak nie zaczniesz dymic, to podpisza ci takie jakie im dasz do podpisania...

    sz.