    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Date: Wed, 10 Feb 2010 15:58:40 +0100
    Sender: Mark <>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 16:39:05 -0600, witek napisał(a):

    > tak

    Pomijajac aspekt prawny, to zastanawialem sie - zwłaszcza w kontekscie
    dyskusji o kruku - zastanawialem się nad mentalnością ludzi z tych firm
    windykacyjnych.. jakim trzeba byc typem czlowieka zeby domagac sie zwrotu
    dlugu od nieletniej? Dlugu, dla jasnosci, ktorego ta nieletnia nie
    zaciagala, ani też nie miała najmniejszego wpływu na to by to zobowiązanie
    na nia przeszlo.
    Przeciez to czyst skurwysynstwo. Tak patrzac po ludzku, nie z punktu
    widzenia prawa.. ci ludzie po prostu nie maja zadnych skrupulow, zadnej
    wrazniwosci spolecznej.

    --
    Mark