  • Data: 2010-02-12 11:38:48
    Temat: Re: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.02.2010 11:59, Andrzej Lawa wrote:

    > Bredzisz tak, że nawet nie chce mi się tego obszerniej skomentować.

    A cos na temat potrafisz czasem napisac?

    A moze jestes samowystarczalny?

    Komputer, z ktorego pisujesz na grupy rowniez sam wykonales,
    samodzielnie wytapiajac krzem z piasku znalezionego u siebie przed domem?

    Przeciez za nic nie dalbys producentom czesci do komputerow wykorzystac
    twojej niewiedzy?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org